Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

KONSTTUREN 2019 BOVIKEN

Publicerad 2019-07-04 22:59:50 i Allmänt,

Jaha nu är det dax igen
Men för oss första gången vi farit runt...först till Siv å Nils-Olov
fint uterum för utställning
men vi fick åxå gå upp i ateljen...det är såna ställen vi älskar
att få insperation av andras grejer å röror...
å då menar jag inget negativt nej tvärtom
anna är likadan ...ja vi allihop blir mycket inspirerade
TACK Siv för att vi fick gå upp i Ateljen
sen var det knyppling
mycke fin att se...min farmor knyppla och till Orsadräkten me...så jag har hennes knyppeldyna men det kommer aldrig att hända att jag gör nått sånt...det finns helt enkekt inte i mina händer
så fint
å
hos Lena fälltäcken i fårskinn
väska i sälskinn
mycke fint
där köptes plantor å David köpte en gul väska
jo den blev bra
Hos Ing-Marie blev det tryck som Anna å David fastna för...fyrar
å jag tyckte soffan var underbar
hon har sytt ett sofföverdrag å kuddar...som jag gör på hästarna...så himla kul
så kul träffa en likasinnig
sen fika
å ett parti yatsy
 
vi spelar alltid...nått varje dag...bangolf, boule,kortspel ja allt...TACK ungar för att ni finns å tack alla för denna tur ...alla ni som öppna era ateljer

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela