Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

HÄSTEN & JAG

Publicerad 2018-10-03 15:56:56 i Allmänt,

Vi jobbar vidare Hästen & jag ...det är verkligen roligt att se den förvandlas ...ja om man får säja det själv...att bli hel å ren å rent stilig...den har fått en annan hållning tycker jag själv
ja matsalen kanske gått åt andra hållet...men det är så här jag lever...å roligt när ungarna kommer hem å säjer ååå mamma vad du har det fint å kreativt...fast jag har stor verksta atelje så hamnar jag ofta här å lyssnar på tv eller ljudböcker
ANNA min dotter fråga om det skulle bli en dalahäst...är ju halv kulla , pappa var från Maggås Orsa å min farfar satt å täljde hästar till Nusnäs där de sen målades så det finns i blodet...men jag svara näe ...ja se vart jag hamna
detta är väl inte bästa exemplet...men ni vet
 
 
lite kurbits är det nog...å ser ni den glada blicken å leendet
Blommorna var en virkad duk från pingtskyrkans loppis...där hittar man alltid nått...å jag skäms inte för att klippa sönder å återanvända
jag tänkte ju bara brodera på Hästen hemma men nu låg jag över hos syrran å hade lite material me i väskan...fick ihop 4 sånahär men inte klar me mönstret
eller
eller
eller
men när jag kom hem blev det
runt benet ...blir på alla 4a mycke att sy...å mer pärlor tror jag
här fattas delar ännu...men på ryggen finns andledningen till mitt broderi
mina älskade katter
å
 
 
 
å
 
 
 
 
å
 
i den blå ringen på rumpan kommer en riktig tagelsvans...men dit är det långt den blir det sista...som man säjer slutet gott
ja nu vet ni att jag är på gång...men långt kvar...å jag förstår att det kommer att ta ännu längre tid att inte längta sej sjuk efter dom...kanske ens ALDRIG
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela