Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

KISSE

Publicerad 2018-11-18 12:44:58 i Allmänt,

 
 
 
ja katten som legat på min altan i september å kanske längre....är kvar
Har varit me hen till veterinären å kollat om märkning...omärkt jaha det var det...
vill ju veta vad det är för kön å kastreging...å knölen vid insidan av vänster framben.  hen är ju otroligt rädd för folk så det blev inte så roligt besök...men det var inte cancer inte heller slagsmål med klor...näe den var av ett mycket hårt slag
då undrar man HUR...hade ju satt upp bilder över hela byn å ligger även ute på djurskyddet men ingen vill kännas vid KISSE...bilder på byn slets ner i omgångar å jag satte upp nya men efter detta besked slet jag ner alla själv.   Alla här frågar HUR är det med kissen jag berättar att vi får det bättre å bättre...jag älskar ju GATUKATTEN BOB å JAMSE BOWEN å nu sitter jag här med en egen gatukatt...å vi läker varandra.  Men nån där ute sitter med svar jag vill ha ...hur gammal ?  kastrerad?  Kön ?  KISSE tål inte att bli fasthållen , har nån plågat hen ? eller som endel på byn tror att nån tänkt ta livet av kisse missat huvet å slagit i kroppen ååå hemska tanke orkar inte höra sånt.  om du vet skriv en lapp å lägg anonymt i min brevlåda.  KISSE blir kvar hos mej...å skulle nån komma å sakna den så ska det vara ömsesidig glädje att hitta varandra igen.    När KISSE blir bättre på att lita på andra än mej ska vi fara på veterinär besök igen...NAMN  tänkte SALVIA eller SALVIO ...min dotter tycker hen ser ut som : Don Vito Andolini Corleone   med all rätt speciellt när man petat på nån tass eller så så får man en blick som för tankarna till gudfadern...men nu är det KISSE rätt å slätt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela