Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

SORG

Publicerad 2018-08-24 08:49:33 i Allmänt,

jag är så himla ledsen för att ha förlorat mina katter ...huset är så stort å tyst... har faktiskt svårt att vara hemma vissa stunder...en dag hjälpte jag Elisabet på loppis i Bure å det måste ha varit meningen för där stod en gunghäst å såg på mej med sina bruna vänliga ögon
 
...å sa ta hem mej.   jag har ju hört om terapi för utbrända å att hästar har en läkande kraft...jag är ju allergisk mot häst men tänkte jag tar chansen å köper ut den å förändrar mitt liv å även hästens liv
vi jobbar varje dag ihop hästen å jag...sorgen att ha förlorat COLA...SMEAGOL...å BILBO   det känns bra att göra detta för oss båda... när vi är klar så hoppas jag att vi är mer hela HÄSTEN å jag ...VI återkommer med vår resa...ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela