Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

ATT HITTA LOPPISFYND

Publicerad 2018-08-24 07:53:44 i Allmänt,

Jag gillar loppis...återanvändning är awesome...å att använda typ ( tänk att man nu använder detta ord helt naturligt ) dessa saker man hittar...för det gör jag.  Hittade 2 skålar av Elisabeth ...vi var tillsammans i gruppen som var med från början på Handens Hus.  jag har köpt genom åren av henne å nu finns å dyker de upp på loppis. När jag ser på hyllorna ser jag direkt om nån jag känner gjort nått som står där...julafton !!!!
30:- / st   å en dröm att se på eller hur
jag älskar Långfil me socker...mmm men bara sommarmånaderna så snart är det slut med detta ofog. Men nog håller ni väl me att man inte kan äta vackrare frukost
en annan favorit är Knutte i Etelhem på Gotland   Larsson & Larsson...Eva gör textil å Knutte keramik
TE å
KAKA... Handduken har farmor vävt ANNA PÅLACK...jaa det var bara en mycket litet visning jag har massa fynd att använda i vardagen...en vackrare vardag helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela