Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

VÅRAN DAG PÅ GALLERI 1

Publicerad 2018-04-01 22:06:22 i Allmänt,

I dag har jag å Katarina välkomnat folk som velat se konstturens försmak
Katarina tog me spinnrocken
spinner tunt tunt
har även färgat lockar å spunnit ett garn bara lite tesat å lockarna
vårliga färger
 
 
å jag broderar en ny boll
Det stod folk å vänta redan 11:30 ...det var ju roligt
å allra sist dyker mina närmsta upp
alla intresserade å håller på med olika hantverk
ELIN från Stockholm prova västen
ok
jaa jag är nöjd
å hon tyckte den var skön å varm
ok
knäppt fram svängde den fint i midjan...så roligt se ett resultat när man jobbat så mycke...kardat , spunnit , tovat , varpat , dragit upp , skedar , vävt å så himla tacksam för denna bordsvävstol som jag fick av mina barn som pensionspresent...nu tackar vi alla som kom å säjer sov gott å nattinatti
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela