Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

På GALLERI 1 påsklördagen

Publicerad 2018-04-01 08:06:04 i Allmänt,

Jag å Tomas jobba igår på GALLERI 1...Mycke folk ute å gick i det vackra vädret å några tog sej tid att komma in ett tag
Anneli var med oss å satt med tvåändsstickningen...hon å Tomas är med i linföreningen...å här å just då händer det som är så fantastiskt att en kontakt skapas...här pratas lin å hampa och det kommer att bli en fortsättning det är jag säker på ...
Tomas satt å snidade ...det är alltid bra att ha med jobb det skapar en härlig stämning å samtal
detta blir ett kaffemått...så vackert när det är färdigt ...en vardagsgrej som gör varje kaffekokning att man njuter att få hålla i en fin sak inte ett plastmått ( å nu när vi ska tänka på miljön å vår framtid ) så är denna vad man vill mäta upp med
nå vad var det jag sa...VACKERT
idag söndag sitter jag å KATARINS ROOS
hon ställer ut vävda ...jaa man kan ha dom till gardiner eller som hon hängt rumsavdelare
2 olika
ja välkommen in idag vi finns här 12-16
ååååå
jag bjuder på GODIS   VÄLKOMMEN
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela