Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

Batteriexperten.com

Publicerad 2017-05-04 21:35:12 i Allmänt,

Jag tar mycke kort å hela tiden...fick kameran av dom närmast sörjande när jag fylldr 60 år...å det är ju 5 år sen ...ok en Canon rosa...love it..till den orginal batteri NB-5L.    kände att jag behöver mer extra batterier när man går kurser eller sånt . så jag fick 2 extra.  ersättningsbatterier ej orginal men NB-5L...ok . detta var alltså för 5 år sen å nu laddar dom upp dåligt...så jag for till en affär i staans utkant å skulle köpa .  dom kosta 681:- / st å jag behöver 3 st...alltså 2043 :-   men herre gud det går bara inte.  klaga rejält till middan å fick en adress på nätet. direkt jag kom hem slog jag upp sidan å beställde 3 st för 507 :- fraktfritt. detta blev jag nöjd med...inte orginal men precis dom som hållit i 5 år...jag beställde dom 21:30 å 9:13 fick jag sms att de var skickade    TALA OM SNABBT           Batteriexperten.com  ...lägg det på minnet   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela