Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

TVÅÄNDSSTICKNING

Publicerad 2017-04-11 23:20:29 i Allmänt,

Ikväll har det varit tvåändsstickning på Handens Hus
garn
garn
garn i massor
Elisabeth hitta sin favoritfärg
Ulrika är tjänstledig så Katarina heter hon som ska lära oss detta...Anna kan ju direkt men inte mamman
jo jag tycker det är fint
å stadigt
å varmt...mycket fina...Stickade av Katarina
bara att lägga upp skitsvårt helt enkelt
vi var väldigt få...det brukar ju vara packat...nu ska säjas att två ( 2 ) gav upp nästan direkt ...inga namn men jag vet vilka dom är å dom brukar inte ge upp
å
å
å
å
vi kämpa på
men inte blev det nån känsla för mej att detta är min grej...Anna sa att det påminde om cirkus i färgvalet...jag tycker det ser ut som cirkus hela grejen
David titta in ...å jo han har stickat sånt...såg om han kunde hjälpa mej...men jag sa riv upp det
sagt å gjort

men för endel vart det en bit
snyggt...men jag gav upp men till min fördel ska säjas ...JAG GICK INTE HEM...tack för ikväll Katarina man kan inte lyckas med alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela