Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

KLÄDER I PAPPER

Publicerad 2016-11-02 23:01:06 i Allmänt,

När vi lagt oss första natten sa jag till Katarina att jag sett i hemslöjden om en utställning som vore nått att se...men eftersom vi inte skulle fara föränn till våren så vore det för sent...sen somna jag. På morron sa hon godmorgon jag hitta utställningen den är på livrustkammaren på slottet...OK...så vi bestämmde att göra symässan på lördag å söndan lägga på utställningen...frukost å sen packa å lämna hotellet å in till city...låste i väskorna på bussterminalen å sen till gamla stan å vänta på öppmimg...
papper bara papper
ISABELLE...vad har hon nu gjort...jo nått otroligt vackert i papper...med hjälp förståss dom har verkligen gjort nått att se
vidio som visa när de jobba
ska föesöka visa er alla som inte kan se denna utställning tex för att vi bor i norrland eller annan plats å inte befinner oss på rätt plats i rätt tid...vi hade bara sån tur jag å Katarina...å om jag nu inte gör allt i rätt följd i text å bild...säjer jag bara ...sorry
å ta livet av varandra
pappersarbetsplats
en del papper mycket tunna
alla ( tyger ) papper handmålade
 
å
å
isabelle har utgått från tavlor å lagt till det vi inte kan se ...tex baksidor
tavla
å
å
å
å
å
å
å HENRIK II
å
å
å
å
tänk att klippa ut dessa spetsar
å
å
å
å
å
å
å
å
å
maria
isabella
å
å
 
å
äkta styltskor
trodde du att platåskor var nått nytt när vi hade det :-D
Medicis släktträd...
några bilder från vidion
å
å
å
å
å
å några från foagen
å några till
Det går helt enkelt inte återge kläderna i bild...helt otroliga vi var som stumma...dessa skira spetsar
 
HOPPAS NI FICK EN liten UPPLEVELSE ...Å TACK Katarina för att du sökte igen det på natten åTACK
för att du fick en ide å genomförde den
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela