Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

NÄR ÖPPNAR CAFE I LÄ ?

Publicerad 2016-07-05 19:37:23 i Allmänt,

jaa det är en fråga jag får på staan på telefon å mail..
vi jobbar på det kan jag lova
dom är klara...gjorda i regnbågens färger så att ni vet att alla är välkomna
mycket har väl blommat över
magnolia är åxå borta men jag tycker det är ok ändå
glas å keramik å hantverk ger ögonen nått att vila på
vi öppnar 16-17 / 7 till konstturen
nu regnar det ju varje dag så allt blir typ skitigt igen...men det ordnar sej
mmm här behövs nått mjukt
såja mycke bättre
mattorna köpta på loppis å fint hantverk...som nu många kan njuta av
tekannor tycker jag om att köpa å passar till mitt cafe
en dag ska jag ha en tävling ...hur många finns på CAFE I LÄ
absolut handgjord
äppeltekanna
å denna ...passar bra till rött ROOIBOS te å Damernas Detektivbyrå att lyssna till...den bästa stunden
Favoritporslin handmålat ( handdisk ) vi får väl se hur ofta de används
han myser rejält nu när det växer upp runt badet
mmmmm....keramik
å inne i växthuset är det bara kvar att putsa fönsterna
ja nu ser ni att det är på gång..det finns 21 stolar på innergården...10 i växthuset...8 utanför mot älven ...å några till....så välkomna å glöm inte att det är ett stressfritt cafe så lämna stressen utanför porten...å tar ni inte med den hem när ni går så komposterar vi den på kvällen med glädje...VÄLKOMNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela