Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

KONSTTUREN 2016

Publicerad 2016-07-18 21:40:42 i Allmänt,

Jaha nu är det över för i år...å TACK alla ni som visat sånt intresse att delta i vår konsttur...
å roligt att ni tittar å frågar om allt i skåpen
jag hade inte så mycket till försäljning ...men det var roligt att höra att ni fick behållning av att bara se
i detta skåp finns mycke som ger roliga samtal ...å kommer du ihåg ...men se där vad är det å nån svarar som vet...möten älskar möten
å tack för visat intresse för det spunna...å nu när jag får pension i augusti så får jag utveckla den sidan å även komma tillbaka till det tryckta tygerna med mönster å det tryckta ordet
å årets vinst gick till nr 139 LISE-LOTT ...så ni ser alla som säjer nä jag behöver inte skriva jag vinner aldrig...det kan hända...i år ringde jag till Katarina Roos så hon fick säja ett nr å det blev du Lise-Lott grattis
en handstickad sjal
Härligt lätt den väger endast 28g men otroligt varm...i 77% Alpacka + 23 % Mullbärssilke...såja än en gång tack för att ni for runt till oss alla å gav oss er tid... Kram Kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela