Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

KLOCKAN 23:20

Publicerad 2016-02-21 13:22:00 i Allmänt,

Att sätta sej ner å bara njuta är väldigt viktigt
klockan är mycke men jag känner mej oerhört tacksam så jag vill inte sova
det är mörkt så bilderna är sisådär
jag sitter i köket å tänker vad man har det bra...köksön blev jättebra å blev billig
nästan allt är återvinning å loppisfynd...bord 30:-...4 st stolar 100:-
å helt otroligt har jag kommit över precis det jag velat hitta
som grisen som blivit bokstöd påminner mej om farmors snälla gris
å mina tuppar...å den där tuppmuggen...toscanatuppen
for me Anna å David en loppisrunda för att köpa plåtburkar...å hitta
10 st mattaldrikar ...med tuppen 10:- /st...därför sitter jag här å är tacksam ...för föräldrar , syskon , barn , syskonbarn , vänner . arbetskamrater ja alla som gör livet
å mina älskade katter å Annas katter
å detta kök som ger mej sånt välbefinnande
bakpotatisbräder med skedar loppis 60:- ...har aldrig gjort såna men nu blir det
sökte en lagomt stor lampa till köksbordet å fann en perfekt 40:-
hällde upp ett par cm vin å sitter en stund till...tror det är viktigt att sätta sej ner å vara tacksam å tänka över sitt fantastiska liv...nog tänker man om man vann 1 miljon...men varför då när lyckan är att leva lungt å bli otroligt lycklig av loppisfynd..å ha otroliga människor runt sej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela