Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

MÖNSTRAT HÄR VÄVT DÄR

Publicerad 2015-11-09 11:21:52 i Allmänt,

JAG å KATARINA var å såg utställningen igår...säjer bara GÅ å se den
ett sammarbete mellan skellefteå å staden Chichibu i Japan
eftersom vi håller på med tryck själva så är det verkligen intressant att se denna tryckeriverksta ...så inspirerande
ylva gjorde även mönstret till VÄV 2014
lägg det namnet på minnet ...här händer grejer...så fina mönster
behövs väl inte säjas att jag älskar SKATOR...här tryckta på varpen
å färdigt tyg...AWESOME....flera mönster å tyger...så gå å låt ögonen få ett kalasögonblick
Kerstin å jag har ju varit med på Handens Hus sen 90talets börja ...hur låter det :-D
så fint å trycket ser vävt ut
å tänk att få ha såna handledsvärmare i silke
ANNIKA är ju nu med i vår konstrunda...där hon tovar
tovad pippi
roligt att se det i en väv
å
å
å
ååå jag längtar in i dessa lokaler ...jag blir helt sjuk
å under bordet såg ylva att det låg papper som legat som skydd under varpen å bad dom skicka med dem me...deras mönster tryckta på tidningar med japansktext å bilder därifrån...missa inte dom...du kan se den till 10 januari
rolig ide med varpen i taket...dit skulle man vilja klättra upp å dra in några inslag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela