Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

ÄPPELBLOM

Publicerad 2015-06-15 11:44:05 i Allmänt,

Det är helt sjukt vackert här hemma  " Äppelträdet blommar " 
surret är öronbedövande av alla bin å humlor...även getingar fast inte så många
å fåglar som tydligen hittar massor av säkert ohyra
det är fortfarande uppåner å rörigt runt omkring men det ser man som inte bara njuter av trädet
å det finns några till ställen att vila ögonen på
pumpen är i dammen...härligt ljud ...men vad tycker grodorna
han säjer inte mycket men blicken säjer väl allt ...slå av...målad  ( av mej ) har 2 stycken å är väldigt rädd om dom...som jag är om dom levande...ingen besprutning här inte så fåglarna har mat
snart
 
 
Det regnar nästan varja dag så växthuset är där man är ...fast inte på länge det ligger kyla i luften
men får fantisera om värmen som väl ska komma
jag har aldrig nån tom yta ...det vet de som känner mej...men det är jag...JAG...å jag tror det är nyttigt att vara som man är då mår man bäst...det är ju design i allt
å det är ju faktiskt min trädgård...fast ingen EGOträdgård
så sent som igår kröp en vän upp i sängen å vila njöt å läste en stund...det känns skönt att kunna bjuda på det...det blev en lyckoträff att ställa ut en säng istället för träsoffan...den som saknar den får väl ligga på altan

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela