Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

LOPPIS

Publicerad 2015-07-06 13:52:29 i Allmänt,

Jag å Katarina å Åse for på loppis runt Ratan...
der var loppis hemma hos folk  Katarina hitta tyger  mm..Åse böcker  å jag en traktor...nä ingen riktig men jättefin leksakstraktor å en bok...den som inte tar bort luddet ska DÖ...lappar från folk som är arga   kul faktiskt
lägg märke till detta hus under dagen kommer det att dyka upp igen
här titta vi in...
hantverks kollektiv
å dörren brevid finns kök å osv att låna även en fin toa som borde stå på skylten med ...för sån letar ju folk jämt...den ligger innanför tvättstugan...allt gratis...suveränt
också för båtfolk förståss
på en loppisgård med en enorm sten...har inlandsisen lagt den här vem annars ?
träffa jag Anniqa Moen hon sålde skolplanscher
såna är ju eftertraktade å här fanns många fina
och en som jag borde köpa
för jag lyckades aldrig lära mej dom...men den är kvar iallafall när jag gick...om du vill köpa nån kan du säkert ringa
SWISH inget jag börjat me...än
nere på gården en brunn sparad... igång vet ej men fin
å på vägen stog en bil som på minner mej om att semestern snart är slut... ;-D
Sen åkte vi hem med Åse å fortsatte till THURDINSKA GÅRDEN... följ gärna med å in
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela