Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

Före jul

Publicerad 2015-01-12 13:20:11 i Allmänt,

Gott Nytt År på er alla...det var längesen jag skrev haft fel på datorn...men nu kör vi före jul hade vi flera träffar här å gjorde julsaker å julklappar
jag å syrran gjorde julkulor till min systerdotter ...hon ville ha fler till sin gran
å strutar
alltid roligt att sitta tilsammans å prata om ditt å datt å planera
jag sticka en sjal till henne ...en grå...en grå men det blev ingen populär sjal... ta av dej den så får jag fixa den
jag blanda färg å färga den ...den blev mycket färgglad å den blev mycket mer uppskattad...
å Katarina sticka en sjal i sina egna garner...LOVE IT
eld på muren jag haja riktigt till...sen såg jag att det var min brasvidio som spegla sej...men faktiskt en upplevelse
sen träffades vi några hos mej spontant...vi pyssla från 13 till 21...så jag gjorde en värmande kycklingsoppa
tovat är alltid roligt
torrtovning
det är ett riktigt hundslit att vara produktiv
LIGG MIN VÄN BORTGLÖMD VILA FÅR DU ALDRIG IGEN....ni som känner mej vet att det är mitt valspråk
jörel fortsatte att förgylla en julkula som hon börja på på hembygdsgården...det är det som är det fina med sjöjd man kan vidare utveckla den
å elisabeth sin
så fina...kan hänga i viktoria å Daniels gran
eller hur
Sibylla gjorde 5 stjärnor åt mer ...de hänger här ovanför mej vid datorn...i en tråd med en stjärnpärla som slut

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela