Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

TA DET KALLT

Publicerad 2015-02-14 12:52:56 i Allmänt,

Jag vet int vem du är ...mem TACK för att du vias mej att jag bor på bästa stället på jorden
Där man kan ta sej en stund å där det finns möjligheter rakt utanför dörren
jag å Anna for till staan å såg tävlingen inte på isen utan i älven
modiga män
å tjejer me
det var mycke folk å titta men så jäkla osandat så flera föll
det fanns en bastu att värma sej i men de användes som jag såg det inte av många ...de stod å prata -2 till -4 kommer ihåg när det var -34 men då var jag hemma inne
hon hoppa i simma banan men jag tror inte hon var i tävlingen...rätta mej om jag har fel
som vanligt dras jag till hantverk å garn ...hon var säkert varm
vi gick när ytterligare en kvinna ramla å slog skallen...sanda om ni ska ha folk i isiga oskottade gångar å trappor ...det blev bara halare för varje minut...vi gick genom stadsparken å där får elen kosta fast man släcker i byarna å även utanför mej är det svart...men jag har varit i en stad där bänkarna var eluppvärmda...det har ni missat skelleftekommun...å en fråga är det sant att kommun inte köper el från skeleftekraft
vi gick till KANEL å fika

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela