Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

KATARINA ROOS`` S garner

Publicerad 2015-02-17 14:29:33 i Allmänt,

I lördags kom katarina till mej vi skulle spinna å njuta
 
hon har en annan slage spinnrock än jag å Anna
den är lätt att ta me och lätt att spinna på...ja det år våra me...katarina kan mycke mer så jag är tacksam för alla råd
nu visar jag hennes garn...sitt bara ner å njut
han BILBO älskar när katarina kommer
något rörigt men gissa om vi trivs
Anna spinner ett tjockt garn
med tjock textur
sen ska det spinnas en gång till
 
 
roligt att spinna art yarns
sen smörjde David å Anna min rock
hon vill ha sin ljus men var osäker på linoljan...får jag pröva på din mamma..ok men den kommer att bli som skåpen...men den ska bli ljus ...nä den blir som skåpen men pröva på min du...jag kan ta det
ååå den blev mörk mammis ...är du lessen...men se mammis den passar till skåpen...jaa det blev bra ...jag kan hantera det
stickat av Katarinas garn
härliga nyanser
handgjort ända från början...klippt-rensat-sorterat-tvättat-tesat-kardat-spunnit-härvat-stickat...så kom ALDRIG å säj att det är DYRT...varket i härva eller som plagg...NJUT...TACK alla för en härlig dag   10-22 å det kändes för kort

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela