Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

TRÄDGÅRDSMÄSSAN UMEÅ

Publicerad 2015-04-30 12:25:02 i Allmänt,

Jag å Katarina for till trädgårdsmässan i ume...direkt så börja vi handla
RAMSLÖK Katarina köpte en i stockholm men den var liten så dom här var betydligt större ...jag köpte 2 hon 1
han sålde även chili...vi köpte ingen
Men en handduk köpte jag av EVA ...vi är ju handtryckare båda 2 å jag gillar hennes tryck...agraff design
kanske man skulle måla om sin skottkärra...riktigt snygg
återvinning är det absolut det bästa ...fint
plötsligt såg jag en bekant...MITT LÖV...
å på andra sidan min SKATA...när man ser det man gjort å förundras över att man gjort det ...en härlig känsla inte skrytsam utan har jag verkligen gjort den
gillar rost
ideträdgårdana var tycker jag var bättre än i stockholm ...alla är ju typ lika men en del har nått extra...som att använda en sånhar till nått vettigt ...ligga hinner man ju aldrig
ett måste
mer återvinning ...jag sätter åxå i korvburkar å sånt tycker det hör till återbruksstilen
men när man går omkring örundras man även över människans tro på andras ärlighet
öppna kassaskrin ...vill bara putta ner locket...vet folk som förlorat massor av dagskassan...surt
en kusin till min gubbe
det här bordet med sin vackra duk var otroligt bra gjort
duken är gjort i trä
så himla fint gjort
å den målade duken ...fantastisk
återbruka dina fröpåsar...som matta
me frans
precis ett sånt skrivbord har jag...för nått år sen var det serveringe bord i cafet...står på vind nu å jag har ju köpt ett nytt såbord...
härligt gröna koppar
uppgraderad byrå
lite LINNE eller hur...
vi hade beställt skott jag å Katarina till pil...hon köpte även klippt å buntat till korgarna hon gör
jag är väldigt förtjust i trasmattor i växthuset...har varit på loppis nyss å köpt 2 långa till växthuset för 40:- st
som ska läggas ut snart
å pelargoner ett måste
så drogs vi till en välbekant doft...citron
längtar till mina får komma ut...nåja vi åkte hem med kryddor blommor å med en längtan att komma igång hemma
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela