Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

BOKTAPET

Publicerad 2015-04-14 20:13:00 i Allmänt,

Jag har fått en kommentar ...som är en fråga...tyvär slog min dator alarm att det var ett spam...jag är inte så haj på sånthär så jag svara så här istället...frågan var du skulle finna boktapeten
om det är den här du menar SARI så är det ESPRESSO HOUSE egen den har dom i alla sina cafer...men det finns många fina boktapeter...slå boktapeter på datorn...det står ...bilder på boktapeter...kolla på bilderna å klicka på den du tycker om så får du veta var den finns...            jag har sett en på RUSTA som var fin å billig.. det finns även fina på vanliga tapethandlare å mycket kan de ta hem....TACK för att du titta in ...hoppas du fick nått svar ...skriv gärna igen så kanske det går bättre   Lycka till
KRAM KERSTIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela