Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

Väggarna

Publicerad 2014-10-29 23:10:51 i Allmänt,

Sådär ja det var ett tag sen jag blogga men nu är jag tillbaka...det har varit VÄV i umeå...jo jag tog näsran 2000 bilder så det kan komma sen därifrån..å mycket annat...har tagit tid....men nu väggarna. ville ju ha industri väggar , men det är så himla dyra tapeter så jag måla egna
från början var väggarna typ enfärgade
men jag ville också att de ska passa in i min franska stil...så jag tog tapetspill från matsalens tegeltapet som sattes uoo 2004 å jag är så himla nöjd med
jag rev bitar å limma fast så att det ser ut som rappen gått sönder
sen blanda jag vitt brunt svart å något gult medan jag måla ...då får man massor av toner...se så mycket bättre den blev
även på portalen mellan rum å matsalen gjorde jag tegel
mycket nöjd med resultatet...en levande spännande tapet å så gott som gratis
å rumment höra ihop
å känns som provence

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela