Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

dag 2 betonggjutning

Publicerad 2014-05-25 09:35:53 i Allmänt,

Nu är det dag 2 ...endel kom 1 dag andra hoppa på dag 2 .men många var båda dagarna... i dag blev det 8 som jobba , några kom å titta till sina alster
ytan som ungarna gjorde räckte båda dagarna
många nya ideer med yngre
det börjades med sax å klister
ska bli spånnande att se resultatet
blandaren gick på högvarv... va jag är glad för den
oj då här dök en favorit till mej upp..spisa ribb stig lindberg...handmålad med ojämna ränder...jag har ett kaffefat som jag har chiliburken på
vad ska hända med denna...love citron å oliv
alla hade en skön rolig dag...det var det jag ville så det var roligt att höra
själv baka jag lite till CAFE I LÄ
det märkligaste som dök upp var denna tratt till en grammofon...vacker isej själv
bäddas in i sand
sen betong i...måtte detta gå vägen...ska bli som en blomma i trädgården...en underbar ide
 
 

...
färgglatt...gissa vem...nej ni behöver inte ringa in...jörel naturligtvis
duk å bokstäver... vilket ord...?...det får vi se sen...
älven är underbar ...å denna sysselsättning är säkert trevlig...min Anna å hennes vänner var de första som for från campingen å hem...sen haka fler på...å nu händer det nästan varje dag
sen går de iland ...samlar mod ...sen far några vidare i forsen...jag skulle nog vilja att de hade hjälm
Men ni som besöker min blogg ...ni ser att vi gör allt för att ha roligt å njuta
man bor fint eller hur...endel säjer du blir väl hemmablind...men det kan jag lova ...inte en sekund
när vi varvat ner me ett fika...så säjer Guy...jag har mat med till er...vilken underbar överaskning
potatis , sallad med selleri, ägg. å lax...sås
oj så gott...man blir rörd...vilken omtanke...å faten får cafeilä behålla ...man tackar
å jordgubbar till efterätt
TUSEN TACK... vilket härligt slut på 2 härliga dagar...å bra väder me
Men igår kväll när jag skulle skriva detta så börja det gå åska ...så jag stängde ner allt ...tog 3 katter till sängen...det åska rejält...räknar sekunder...sen brakar hällregnet ner..å gu hur går det mer grejerna under plasten?       FORTSÄTTNING FÖLJER
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela