Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

En semesterdag

Publicerad 2014-06-14 23:02:52 i Allmänt,

När all semester var utlagd var 1 dag kvar...vad vill man göra med 1 dag...nånting som man har kvar hela året.     den 14 juni 2014 öppnar Katarina roos sin sommaratelje och andra varvet i sikeåhamn för sommaren. Så jag far till katarina...vi hade bestämt att jag kommer direkt på morron.
hon har färgat mycket nytt här indigo ...vackert...
vi hängde upp å fixa till
jag gillar detta garn ...det blir så fina maskor
med hammare å spik kommer man långt
är det inte vackert med denna luftiga skira stickning
handspunnit garn i sjalen
jag köpte 3 härvor indigo...ska bli en kofta...å en väst stickor 20
en annan kund ÅSA tycker om denna färg...bokbindare...som gillar att sticka
sen gick jag till andra varvet...medan katarina hade kunder...jag stod i kö i 2 timmar phu...när katarina stängt åkte vi till logen vid E4 an å hälsa på John & Anita Ponga
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela