Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

23/7 2014 på dagen

Publicerad 2014-07-24 11:52:58 i Allmänt,

Tänk vad en dag kan bli annorlunda än vad man tänkt när man slog upp ögonen...jag börja lusa av ett citron träd...sen skulle jag fylla på i dammen å vattna ... sen skulle jag bara slappa i hettan +31..
börja läsa en bok till frukosten...ellinor gick en kurs i bokföring med mej , anna å david å några till i vintras...å hon har skrivit en bok...sen jag blev påkörd har jag inte kunnat läsa böcker...bara lyssnat på ljudböcker...nåväl ska försöka...
men medan jag jobba tänkte jag ...vad gör Elisabeth idag...det sluta med en tur till Furugrund ( Byske )
å deras cafe
mycke folk som njöt i värmen på olika sätt
inga djur fick komma in... men alla styrde de inte över
dom var nog här först...svalorna
vin å
 
sprit kunde inhandlas ett glas vin 65:- inte så farligt med tanke på att loka kosta 25:-
räkmackor 90:- + loka 25:- gånger 2
räkorna var jättegoda...mycket goda...smaka å lär stackgrönnan...så här ska de vara
sen vandra vi omkring
i vacker omgivning å hav
det finns som typ en camping där me ...där folk känner ett behov att ingärda sitt revir
märkligt
vi hade blå klänningar som himlen  å allt gräs var brunt...det måste komma regn snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela