Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

Gott Nytt År

Publicerad 2014-01-05 00:25:05 i Allmänt,

Något sent kanske , men jag vill önska alla ett GOTT NYTT ÅR. Jag jobba eftermiddag på nyårsafton å när jag kommer hem så vill Smeagol se fyrverkeri. Ni tror jag skojar men så är det
första smällen å han sitter där å väntar
så där ja där kom det han väntar på. de andra 2 ligger under bordet å skakar, så jag är alltid hemma me dom.
Jag kan berätta att när brandstation låg på skärvägen å larmet gick så rusa smeagol till köksfönstret å satt där tills brandbilarna körde förbi. Det tog ett bra tag när station flyttades att han sluta vänta, larmet gick men inga bilar kom. Jag tycker att han är smart som koppla ihop det.
Nåväl jag sänder er alla ett GOTT NYTT ÅR  å hoppas att ni fick biljetter till 2014 så vi ses å hörs snart.
å va inte rädda sockra lite för livet men låt bli aspartam.......ta stevia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela