Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

pappersstjärnan

Publicerad 2014-12-05 18:46:15 i Allmänt,

I torsdags var jag ner på stickcafet ...vi skulle vika en stjärna
Eivor skulle leda oss i vikningen
det användes reklampapper...själv tog jag med datorpapper helt vitt
det var inte helt enkelt tycker jag...å jag sa att jag inte var så händig på att vika papper...å detta möttes med en skrattsalva...men faktum är att det in är så himla enkelt att vara exakt...å det måste man vara för snyggt resultat
men vad vi var ense om var att det är enklare med smidigare papper...REKLAM
å det blir snygga stjärnbitar
REKLAM har fått en annan mening för oss...nu kanske vi börjar rusa till postlådan för reklamen
vi hade trevliga timmar
å naturligtvis fika
sibylla visa mej också hur jag ska vika små lådor me lock
en fin röd stjärna
se bara så bra det gått för alla
något att ta hem...nä min blev inte klar men ska väl bli...de ska bli fint i växthuset tänkte jag
Marianne sydde sen små underbara hjärt
eller hur
TACK Eivor å alla andra stjärnor
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela