Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

torget

Publicerad 2014-08-04 21:27:05 i Allmänt,

Idag börja de riva upp plattor å fälla träd...jag kan säja att jag läst noga ritningen på det nya torget å har även skrivit å bett de som bestämmer att tänka om...för jag tycker det blir ett litet slutet instängt torg.
jag kan nog erkänna att jag grät för träden
en efter en fäll de för grävskopan
å sädesärlorna flög omkring
här blir ingen skugga på ett tag
vad händer här å hallo vart ska jag lyfta benet 
Här tas julbelysningen ner ...så dessa träd åker imorgon
en natt till finns skydd för fåglarna
så revs plattorna upp...jag fråga om man kunde ta...ta vad du vill imorgon kör vi iväg allt...
så Fredrik
å Tor kom ner å hjälpte mej
så nu kan vi lägga finare vid bron
sen vid 21 gick jag ner för att hjälpa jörel att lasta några plattor...då flög forfarande massor an fåglar runt de fällda träden sen satte de sej i dessa två som ryker imorgon...sov gott ni små ...vilsna som få
ja vi får väl se hur det blir...har jag fel så säjer jag det...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela