Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

cafe i lä 3/8 12-18

Publicerad 2014-08-03 00:32:00 i Allmänt,

Nu den 3/8 har vi öppet  12-18 ...det har varit många positiva å trevliga gäster hit
yatzy, läsning , korsord eller bara myst
en ung man sitter här å ritar fantastiska kartor...ställen som bara finns i hans fantasi...men som jag vill besöka...en kväll satt jag å titta noga , gick på stigar som kanske bara fanns i min fantasi...å på natten drömde jag om detta ...en fantastisk resa å jag vakna lycklig
ja rycktet har gått å man blir bara så förvånad
nja Bureås...men Provence det vet nog du som målat där
blåbärsmust som bara ÄR blåbärens konung !
gäster från norr me...de hade varit till Norrbyskär å hamna här för de skulle bara se fina ställen...TACK
Fransk äppelkaka med aprikoser
 
pelargonierna som jag tänkte slänga i våras är verkligen fina...de ska vara me nästa år igen
matta från loppis
den är så fint gjord
man borde ha skördat ...men jag nens inte klippa...vill njuta hela hösten...men katterna har ätit slut på kattmyntan
 
i morgon ska de få en ny

det är lågt vatten i älven å regn fattigt trots att det kom en regäl skur igår
solrosor...solrosor vad man blir glad av dem
Gelato Fragola  ( jordgubb )
Gelato Limone  ( citron )
Gelato Vaniglia  ( vanilj )
Gelato Panna cotta  ( panna cotta )
Gelato Tiramisu  ( tiramisu )       Nu har glassen kommit...mmmmm välkomna imorgan

denna skylt fick jag av min syster dotter...så fin å viktig för mej...det är jag å inte mina grannar som vill ha katter å jag vill inte ha dem påkörda...      SOV GOTT SES I MORGON...natti natti
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela