Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

SIMU på nolia

Publicerad 2014-08-07 12:57:27 i Allmänt,

 
 
På nolia igår träffa vi på en kvinna som har ett företag i Övertorneå...Sissel har handlat av henne förut...jag visste inte att det fanns men blev mäkta imponerad av jackorna
hon tog ner denna å vem köpte den ?
som gjord för henne
hattar me
fina mönster
å roliga detaljer
 
bild från katalog...kolla katter nått för mej...när jag gick på edelvik 90-93 tova jag en jacka orange med svarta katter...med stickade ärmar i svart ä orange ...handfärgat i samma färg allt marerial...var är den nu måste kolla
så svart å orange lika fint ihop ännu
snyggt
men min favorit är denna...jag köpte på kanske 80-talet en tröja från gudrun sjöden som jag älskat...men den är slut...här kan jag köpa en ersättare för den...påminner om den så mycke att det blir perfekt...så härligt glada kläder det syns att finland ligger nära ...fulla av kraft...gå in på....www.simunordic.se      eller nolia
tack för trevlig pratstund

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela