Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

trädgård vaknar

Publicerad 2014-04-27 21:15:27 i Allmänt,

I fredags for jag en sväng på vinst å förlust till Ursvikens trädgård...det blev vinst, Kickan brukar öppna 1 maj...men det var ju fint väder så hon öppna då.
Det är nått speciellt när en trädgård vaknar...när det stökas ...när det är rörit å lukten i växthusen
älskar dessa gardiner...hoppas alltid att de ska vara kvar
mina murgrönor fick sköldlöss så de fick vara ute i vinter...de lever...kanske inte så här frächa men de tar sig nog
här börjar suger att handla
vackra dörrar...gillar rost också
mina såna här hänger ute vinter efter vinter...snodde ihop dem av hummleris
inne i gårdsbutiken finns många godbitar
de här är fina även utan ljus
fästmanssoffa
krukor
här väcks de upp
det känns skönt med de första livstecknen
jag gillar röran som finns innan allt är klart
vilken är finast...jag tycker den högra...vad säjer det om mej? fast mest effekt tillsammans
de här stolarna gillar jag ...tänk att ha mossor på CAFE I LÄ ...men det skulle ekonomiskt inte gå ihop
hålls ihop me rep
bra återvinning
fjäril å krypholkar ...det behövs faktiskt ...många är hemlösa på vintern
så fantastiskt mönster...ni tittar väl djupt i era blommar...där finns det otroliga
de här fjädrana är mina favoriter i mina handtryck
Hoppas att jag sått ett frö i er med dessa bilder...det blir en fin sommar...TACK Kickan att jag fick vara här med kameran ... å KRAM på er alla   ( ps jag tog 146 bilder ...å njöt hela tiden )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela