Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

Påsk å SAIK

Publicerad 2014-04-20 07:08:00 i Allmänt,

Vilken Påskafton...först for jag till Staan, behövde en sladd till telefon...hela staan utom telia å Tea-magasimet var AIK-pyntat varenda skyltfönster ( detta skriver jag till er som inte bor här ) torget ja allt... AIK-feber  joo o
Men först lite Påsk...godis hör väl till...men det blev bara nån bit på varje...allt är kvar...tar det på jobbe få se om de vill ha
Mat är bättre...kolla duken skrövlig men snygg...Anna sa ...mamma den lura mej ...jag trodde det skulle vara som att sätta ner på en trasmatta ...åså blev det donk...tänk vad vi är programerade med vad vi lärt oss att saker ska kännas å vara
Lax paj ...romsås...å räkor ( handskalade från smögen )
Ägg ( kokade med lök ) päron ,  sallad ,  vindruvor ,  tomater , tranbärsdricka
 

gravad lax , lövångersbröd , gravlaxsås , å räkor
ost , citroner ,  oliver
Åså ... njuta...man ska ju ha små taldrikar nu men jag älskar dessa...å man kan ju bara äta på mitten
Sen AIK - Färjstad
 
 
ja så heter det...
fullsatt...även i mina soffor
till slut tyckte endel av oss synd om Färjestads målvakt ( jag förtydligar ...en del)
inte dom här
inte den här
men den här ( som släppte ut sitt hår ... jag gör det för min publik )
tyckte synd om dessa...vad sa han...ska ni ut på nån is igen får ni skärpa er...men det är inte dom som är dåliga de får ju silver...det är det att Viii är så BRA...oj tog jag i för mycke nu , det är ju kvar matcher...nä
jag tror på er
men denna får vänta ... vi fira ikvälls med
jordgubbar
å en bit tårta...det var igår...nu ska jag diska å sen sticka på tröjan...HA EN BRA DAG...

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela