Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

bilder av en trädgård

Publicerad 2014-04-24 23:54:34 i Allmänt,

Bilder är roliga att se på ...dessa är från 2007...4 år innan jag blev påkörd...och insåg att ungarna hade rätt...starta cafe mamma...folk vill sitta här ute å du överlevde å du har tänkt på cafe eller hur...
mitt första oliv träd...fick det av syrran Sonja 2005 står alltid på altanbordet...men jag köpte fler det året
Afrikasblå lilja...jo de finns kvar
Salvia...persilja...lavendel
 ,lobelia , timja , oliv , krasse
växthuset då
lugnt
ligg min vän, bortglömd vila får du aldrig igen
växthuset var mer privat då...
gången mellan altan å växthuset fanns inte...den vill jag inte vara utan nu
den lådan ska fram igen ...den är ju fin
ekorren på spaden målade jag på en kurs...ja spaden med
altan möblerna kläddes om men TIO-Gruppens banantyg...1 unge tålde det inte
man tror inte sina ögon ...så grönt...å näverhäggen så liten
å den gamla gräsklipparen som jag fick me huset ...vad den höll länge
den gamla kyrkbänken...Sörens bänk...den satt min bror alltid på å rökte när han levde...nu är båda borta...den braka ihop i fjol.   Nåja nu planeras för i år...se bakåt för att gå framåt...GOD NATT å SOV GOTT


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela