Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

Vill inte bo med dej

Publicerad 2013-10-04 11:19:28 i Allmänt,

Jag ville dela rum med nån för att slippa ifrån enkelrumsavgiften på ett par tusen.  Men strax innan vi skulle åka    fick jag veta att den jag skulle bo med hade hoppat av.  Sen berätta paret som kände henne , att hon kolla upp mej på nätet å såg att jag bor i en Prästgård. Aldrig skulle hon bo med en tråkig människa. Dom kunde nästan inte bärga sig hem för att berätta för henne, vad hon missa.  Vi hade skitroligt i 11 dar Å många skratt åt denna berättelse. Det var ju skönt att ingen mer dömde mej för tråkig på grund av denna härliga gård.
Tack Lena å Gösta för eran gästfrihet å våran bilresa på tumanhand till Nyons granngård för att köpa näring till mina Olivträd
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela