Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

scrapbookinggardin

Publicerad 2013-10-18 09:04:00 i Allmänt,

Många har frågat efter gardinen som var scrappade typ. Dom gav jag till min systers dotter SARA de var ju till henne de var gjorda. Ni kan se dem på         enuffes.blogg.se/2010/october/     längst ner på sidan.      Hon har flyttat sen dess till en stor järnvägsstation, så jag vet inte hur de ser ut hängande nu. Hon är scrappare se hennes fina kort när ni likas är där.  iateljen här hänger en fiskdagbok som är typ sån me.
jag har hittat korten...så här är de...uppifrån Sara med sina bröder Stefan å Sten
Först hennes farmor å farfar...Sen mormor å morfar sen mamma å pappa
Hennes mormor å morfar är mina föräldrar
Jag satte fast ett hardangerband som mamma sytt...å ett flugdrag som pappa gjort + lite koppartråd upplindat på en träbit för att pappa jobbade på samma ställe som jag nu...elektrolysen rönnskär new boliden
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela