Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

62

Publicerad 2013-10-10 09:47:42 i Allmänt,

Jag fyllde år för några dagar sen. å dessutom sjukskriven, nåja det kan tyckas som jag fira båda, men nej. Vad jag vill säja är att när man går hemma från jobbet  så efter ett tag undrar man om de ens vill ha tillbaka en. ja såna tankar kan förekomma. jag prata med Tor om det . men mamma hur kan du tänka så, ja man känner sig inte hundra. Så går jag ut å tar in posten å DÄR ett kort från min systerdotter som bor i småland. viker upp detta underbara kort som hon gör, å läser
jag kan säja att tårana rann....TUSEN TACK SARA å PETER
Sara du gör så fina kort       se bara
jag å en av katterna är i Provence
 Sen går det bara några minuter så får man ett SMS från Maud å S-A man blir verkligen glad arbetskamrater som tänker på en.........så rullar det på SMS på SMS.......grattiskramar på affärn.....å en blomma från Sissel
Det finns många runt en som betyder mycke...man kanske inte är hundra men 62....hundra i kroppen mena jag. Tusen tack alla som finns i mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela