Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

Tomten kom

Publicerad 2013-12-28 20:33:22 i Allmänt,

Det är slut med att vi klär ut oss till tomten , förut sa vi i år kan du göra det. Det är jag å ungarna varje jul å nu ger vi julklappen direkt från å till . Före jul drar vi lott till vem man ska köpa till, så vi har en summa å önskar för det . Mycket skönt att ha det så.  MEN MEN MEN VAAAAD HÄNDE på julafton.  Det knacka  på köksfönstret jag vände mej om å där stog han JULTOMTEN. Jag släppte in honom helt förstummad , vem var han? Jag är jultomten, sa han , jag vill bara säja GOD JUL. Han dansa en lite klappa Cola å gick. Vi stod fortfarande å stirra.....sen ropa vi med en mun.....Vi BJÖD INTE TOMTEN PÅ NÅTT !!!!!!!!!!! Tomten om du läser detta ... Du var så fin å katten tyckte om dej å förlåt att vi inte trodde du fanns, det var därför vi blev stumma å glömde bjuda dej på nått. Så när vi sluta klä ut oss så kom han själv
tomten kom
dansa ( svårt att fota med den farten) i dansen
klia cola å försvann

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela