Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

pussel

Publicerad 2013-12-31 10:17:19 i Allmänt,

Det är roligt att lägga pussel tillsammans på julhelgen....vi börja tillsammans sen blev en efter en sjuka i förkylningen ....med 40 i feber lägger man inte pussel. På annandan jobba jag efm. Frej som var frisk hela tiden fortsatte att lägga...när jag kom hem hade han inte mycke kvar. Detta pussel köpte jag när katterna var små...för 10 år sen...men gu vad tiden går...iallafall det är en favorit men gick inte lägga då , de stal bitar hela tiden.
de små tavlorna är fylda med mönster
SMEAGOL
COLA & BILBO BAGGER
FREJ har sällskap av smeagol
Är inte jag finast...nu förtiden tar de inga bitar...bara all plats.... jag ska klistra upp tavla för tavla och ha dem i ateljen för de små mönstren kan komma  till användning....fiffit eller hur?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela