Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

julkort

Publicerad 2013-12-05 14:38:02 i Allmänt,

Har ju tryckt mycke kort genom tiden, men har i 3år sytt julkort
2011
2011......papperet har jag gjort för hand av massa från massafabriken , jag fick ta där när de la ner,så blyg som jag är tog jag inte så mycket. Som jag ångrar mej allt skulle ju bort.
2012
2013
2013  när jag sytt 3 st, går jag upp å ska klippa lite spets till nästa kort.....så BRINNER min...Annas symaskin. min dog i sommras.  Jag har lånat Veronicas nu så det blir nog kort i år me
de är dubbla, så ni kan skriva en hel del i dem..inte bara GOD JUL. Jag gör alla kort olika, det är roligast även om de har samma teman alla jag gör innevarande år.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela