Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

Mer färg

Publicerad 2023-04-14 08:56:30 i Allmänt,


Jag har haft mina soffor sen 1977 . Dom har bytt utseende många gånger (null)
Svensk tillverkade jättesköna dom har varit värda sitt pris (null)
Sist har de varit grå…  (null)
Men nu vill jag ha färg (null)
Har massa böcker så jag ville matterna skulle ta upp bokryggarna… (null)
Så har jag haft länge… men nu till sofforna (null)
Love it (null)
3a och 2an blev blått.  Duk från loppis 40:- (null)

(null)
Blev pricken över i i färg.   Den turcosa har jag överallt även köksväggarna.  Blir aldrig less den.

(null)
Den gula duken åxå från loppis 40:-   Å skålarna me från loppis.   Jag köper aldrig nytt  (null)
Så sant… Mae West

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela