Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

Att välja häst

Publicerad 2023-04-23 10:35:02 i Allmänt,

Inte så lätt. Inte bara att hämta en på lagret. Man måste känna in rätta.  (null)
Först tog jag denna . Lite för mager å kändes pojkaktig (null)
Ögonen satt rätt det är bra.  Nån har dragit hårt i betslet.  En sån skada målar jag aldrig över ,  det hör till hästens historia. (null)
Hämta en annan… den känns tjejig direkt (null)
Ögonen får jag montera om, men fin blick.  Håller dom att göra om ? Annars får jag sätta in nya, men helst behåller jag . Själens känns i dom… så det för inte för pengarna . 70:- -100-: paret (null)
Så dåligt gjort fram… så ser dom flesta ut (null)
Bakifrån å till magen… samma här (null)
Å benen bara lim å klammer.  När jag klär om dom så det är klart att det blir skarvar här å där. Men inget lim å inga klammer iallafall.  Ok vad blir det nu för häst … jag har en ide som jag haft länge men inte fått tag i rätt färg.  Inte nu heller men iallafall rosa.  Velat ha ljusrosa men blev det detta (null)
Det blir ok… å vad blir det?  Vänta å se 😵‍💫

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela