Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

HANDENS HUS 7-8-14-15/12 utställning

Publicerad 2019-12-10 22:15:36 i Allmänt,

Nu har vi julutställning
 men först hur min julhäst kom till...hon kom med ett föl. Eva Eriksson i Bureå ringde å fråga om jag vill ta hand om dom.  Jag blev jätteglad... utan svans ja de är dom nästan alla som har kommit in i mitt stall.
lite repade ögon kanske gråstarr...ingen fara jag klarar en sån operation
sådär ja nu ser hon mej
så börjar det roliga att få ideer om fortsättningen medan jag klär om hästen i rött ylletyg...massa timmar ja massor av timmar så står den där
å jag är otroligt nöjd å det är hästen me ...det ser jag på ögonen
å under ett julpaket...många frågar vad är det i...
jo det enda ni inte kan vara utan nån längre stund...LUFT
å utanför trava ponnyhästar runt med fina benvärmare
jättefina ...jag blev så glad att se att de var julsmyckade dom me...JULHÄSTARNA
ta er tid att gå till helgen...14-15/12   12-16  mycke fint.att se och köpa om man vill...men njuta räcker långt.  HADE ALLA ...VI HÖRS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela