Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

KATT KATT KATT ...HJÄLP MEJ

Publicerad 2018-09-29 07:03:21 i Allmänt,

Som sagt jag har har en katt liggandes först på min altan i några veckor...när jag först såg den öppna jag dörren för att ta in ett bord...den störta upp å försvann som skjuten ur en kanon.  Sen gick nån vecka så då vet jag inte om den legat men med fasit i hand så har hen väl det.   Så en kväll låg den på soffan på en yllerya å  sov i 18 tim var bara ut å kissa...nån mat tror jag inte hanns me tillbaka så fort.   sen har jag haft koll på den å den har legat varje natt.  Förra helgen skulle jag bort å jag visste att det skulle bli blåst å oväder så jag la en yllefilt på sängen i växthuset å ställde upp dörren en kattbredd. Smart katt hen har fattat direkt vad som var menat.   Tog en ja inte helt ok bild på den när den var på altan...
man ser ju inte vem den är
den tvätta sej...å jag vänta med kameran å hoppades
 å vi fick ögonkontakt...så här ser hen ut
så gick den sakta iväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela