Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

FORTSÄTTNING KATT

Publicerad 2018-09-29 08:38:00 i Allmänt,

Jag har satt upp bilder i byn å hoppades på att nån sett den å helst saknar den...
 
så nu ligger den i växthuset
å 2 st har hört av sej å lämnat bilder på sina katter...TACK EMMA med Spenne...å TACK LENA med Norpan...å man blir förvånad att de är så lika...Sen fick jag tips om en till så dit gick jag men tyvärr ÅKEs Presley är det inte heller.
SÅ SNÄLLA NÅN...HJÄLP MEJ...det är minusgrader...igår gick jag ut smög mej runt å kom in i växthuset med ett fat mat...planen var att kunna ta fler bilder å inte genom glas...han slicka sej runt munnen när hen såg maten men sen såg den att jag stängt dörren...å börja skrika högt så jag ställde bara ner fatet då jag såg rädslan å drog mej bakåt.  Den åt upp å gick ut...jag satte in värme i växthuset åxå för att jag har ute växter än citron, oliv å pelargoner...så i natt har det varit +5 å ute -2...jag tänkte nu har jag skrämt livet ur den å ser den väl aldrig mer...men nu när jag kunde se ut vid 5 så ligger den där igen...ååå vad gör jag nu är den BORTTAPPAD...UTSLÄNGD...DUMPAD...SOMMARKATT...HUNGRIG ska jag mata den ? 
titta noga på bilden är det verkligen ingen som vet nått...om den har ett hem får mat å kommer att ligga hemma när det blir olidligt ute...ja då har jag inget emot att den ligger här ...TITTA NOGA EN GÅNG TILL SNÄLLA...SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA......KRAM KERSTIN
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela