Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

JAHA inte eran grej

Publicerad 2018-05-07 19:59:10 i Allmänt,

Inget hänt fast kl var 15...så då ringde jag till kommun i staan å bad om hjälp.  Han skulle ringa Bure å höra hur det skulle göras med avspärrning men ringde tillbaka å berätta att NÄE det är inte vårat jobb ...men hallå det är väl  allas ansvar om man ser att nått kan gå på tok.  Det är konsum ja COOPs mark så deras ansvar...jaha då gick jag ner å prata me tjejerna å berätta att det var deras ansvar.  Gick hem å såg att barn redan börjat cykla runt hade barat väntat mej det när skolan slutat. Frej , Tor, å Verran kom ner på midda å hjälpa mej att köra bort skräp. Så jag å Frej gick ner å fråga om coop kunde satsa 2 paket stråcklina så fixar vi detta...hade med mej sax å 2 röda nystan mattrasor. gjorde flärpar å gick ner i vattnet å spände upp avspärrning ...att mina stövlar läkte var ingen nyhet det visste jag.  när vi var klara kom flera ungar å jag sa ...nu kör ni inte utanför repet...aldrig sa dom
ni ser väl inte heller var marken slutar
vems ansvar tyckte DU det var?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela