Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

CAFE I LÄ 2018

Publicerad 2018-07-05 08:59:03 i Allmänt,

 
HEJ  ...Jag måste tyvär säja som det är CAFE I LÄ är inte öppet iår...hade ju tänkt att äntligen ledig å kanske vackert väder...jo det blev nog så men jag räkna inte med sjukdomar å sorg.  Vänner som drabbats av sjukdom å mina katter som nu är borta...SMEAGOL 030401---180613  å  BILBO  030401---180704...åså COLA förstås mamma till båda  ?---160706...med hennes bortgång börja min pension...2 dagar kvar att jobba ,   Jag har fått ha dom alla 3 i 15 år...fantastiska katter alla 3.   När jag kom hem igår kväll slogs jag av hur tyst det var i huset å tänkte hur kan vara så tyst utan katt...å kom ihåg en tavla jag sett  ETT HUS UTAN KATT ÄR INGET HEM...är det så?,,,men snälla kom nu inte med nån katt till mej för jag ska inte ha nått fler djur...tacksam för det som varit så otroligt tacksam
 Bilbo fick välja...vilken är bäst bilbo fråga jag
den absolut den här
han visste vad han gilla...ull å sin bror som han saknade ...å nu saknar jag alla
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela