Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

MÅLA TURKOS igen

Publicerad 2017-02-22 15:47:12 i Allmänt,

Jag har inte blivit less på allt turkosa här hemma...utan snarare mer förtjust i färgen.  Har ju för länge sedan köpt ett bord å stol till vardagsrummet å tänkt måla det men det blev diskutioner om detta å jag backa.   men nu till jul slog jag till utan att nån fick veta...
ååå man tänker kommer jag att förstöra det ...kommer värdet att sjunka...men hallå vilket värde ? sa nån på axeln. jaja du har rätt sa jag tur jag har dej när det bär iväg i tankarna
så jag gjorde det...underbart helt enkelt underbart...formen kom fram
stolen samma väg...värdet 30:- på loppis å nu mycket mer värt...för mej
se så fint det blev...å dom som sa nej kom hem å säjer nämen mamma så fint det blev ...lördom..om du vill gör det direkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela