Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

omklädd stol

Publicerad 2017-02-24 15:47:01 i Allmänt,

 
Köpte en stol på loppis ...jag ska ha den vid datorn...Tor lämna en datastol du vet svart hög å på hjul. Men den bara glider iväg för me så den blir nu utbytt
Man vill ju sätta sin egen prägel på grejer de ska ju kännas som jag
Redan när jag såg den på loppis visste jag vilket tyg jag skulle ta,,,RANDIG BANAN ...INEZ SVENNSON designade mönstret 1986...jag älska det direkt men då var det bara en dröm att köpa nån meter av det å priset var orsaken...men så hände det...november 1013 -t.o.m. aug 2014 säljer IKEA detta tyg...ett samarbete med Nordiska Museet som visar utställningen Ränder,rytm,riktning       Å vad tog då IKEA  5:- /m   jag köpte massor.  har klätt om trädgårds möbler ..sytt golvkuddar MEN jag har inga ungar som gillar det ...EN  ingen utpekad helt enkelt avskyr det.  Men nu kan jag sitta här å njuta medan jag skriver på bloggen.  Men Katarina undrade när jag skicka en bild...hur har du fått det att stämma så med bananen på stolen
Kära vännen sa jag...skit i sjöldfröken...KLIPP MITT I TYGET
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela