Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

TRÅKIGT KAKEL

Publicerad 2017-04-28 19:53:39 i Allmänt,

Jag har inte gillat mitt kakel...det fanns här när jag flytta in 1998 ...helt frächt , tråkigt
ja vad säjer man...jag har köpt 2 rullar tegeltapet å ska göra en fejkvägg i växthuset.  nu stog rullarna där å sa en afton ...är det inte lite tråkigt här
så jag klippte en bit å pröva.   hmmm     
å nu är jag klar..TYCKER OM..det är FEJK jaja
men nog är väl världen full med mer fejk än detta
lösögonfransar...hårfärg...säj nu inte att det mesta fejket ligger hos oss tjejer
för att vi ska må bra ...det vore förskräkligt...å gud förbjude för att duga
inget fejk är hållbart i längden
säkert inte detta heller
nog skulle man kunna sätta glas över
men allt kostar ...det håller så länge det håller...jag har haft en trevlig stund...sätter på en tekopp å njuter av detta nya kök...FEJK är trevligt bara det är för vår egen skull     KRAM trevlig helg
 
 
 
                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela