Café i lä

Gårdscafé med ateljé & musteri

cafeila.blogg.se

Publicerad 2016-09-29 13:30:38 i Allmänt,

NUUU är jag pensionär å ledig ...bestämmer vad å när saker ska göras...nja kanske inte helt men från och med nu kommer jag att göra vad jag brinner för SPINNA  FÄRGA  jaa mitt liv kommer till stor del att levas i verkstan å tänk att utan att behöva be om semester gå på utslällningar ...fara hit å dit å vara med om roliga saker gå på cafeer...å dela med mej av allt HÄR...för det ska hända mer på dessa sidor framöver...
jag ska nu spinna ett garn i dessa krossäppelfärger...lime typ...ett ljusare garn
detta är från i fjol...då hade äppelkrosset mörknat

ja vi får se det blir en spännande tid...häng me
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela